Rabu, 29 Mei 2013

     ~~!!!!ketabahan hati seseorang yang menyayanginya~~!!!!


     bila mengingatkan terasa hati nie sedih...terasa sendirian...
penjalananku ini terlalu jauh utk diteruskan...
adakah ini ujian yg harus ku teruskan...CINTA???KEBAHAGIAAN???
Layakkah aku terima semua nie???...adakah DIA itu adalah utk aku??
dia terlalu sempurna bagi aku...harap2 dia adalah penyeri hidupku...
knp aku mengikut kehendaknya???...sebab aku terlalu sygi dia???...
aggrrhhhhhhh~~~!!!! tension utk aku pikirkan sume nie...(+_+)...
Dia muncul dlm hidup ku...semasa aku memerlukan luahan rasa...
     Tapi bila bersama mengenal tentang hati ini...dia berubah...
kemarahannye mmbuatkan ku sedih selalu...tp aku tak blh nafikan 
kerna dia menyayangi diriku...seperti mana aku sygi dia...nth la...
klu allah telah berikan dia ini...utk kebahagiaan dlm hidup ku...
aku bersyukur utk menerimanye...dia setia...aku dpt rasakan...
walaupon dia nie tegas utk semua hal2 dlm perhubungan ini...tp.....(+_+)..
     uuuuwwwwaaaaaa~~~!!!!! aku tak blh pikir dhhhhhh~~~!!!!!.....
aku tabah semua nie berlaku......biar laaaa ape yg berlaku selepas nie~~!!
aku redha semuanyeeee~~~!!!!.....allah SWT...yg tentukan segala2nya...
doa utk setiap insan...amat berhargai...sebab...aku takut tak mampu 
utk melakukan yg TERBAIK...aku mula tak dpt mejaga diriku sendiri...
makin lama makin terasa lemah segala2nya...Bagaimana utk menjaga org nti??
nth laa...~~!!! ya allah izinkan aku utk teruskan semuanye..
ya allah...maafkanlah aku kerna tak mampu lakukan yg TERBAIK..
Ya allah...jagakan la dia utk ku...kerna dia terlalu baik bagiku...
dia terlalu menyayangi diriku ini..aku tak mau dia kerisauan tentang diriku ini...
walaupon keegoaan dia tu menutup segala kasih sygnye...
tapi aku sendiri blh nmpk...dia adalah seorg PENYAYANG...
      Cume aku teringin dimanjakan..seperti dulu...yg aku pernah merasakn itu semua...
tapi~~~!!!!....kesilapana aku jgk....tak ape la...nasib tak menyebelahi diriku ini...
allah SWT...telah berikan aku satu lagi ujian utk hadapi semua nie...
Harap ini la yg blh aku teruskan...sakit bila sendirian....
menangis..tak ade sesaape yg mendengar isi hatiku menangis...
hanya yg nmpk cume senyumanku sahaja...
      Biar la aku yg menanggung semuanya...aku ingin melihat org yg ku syg...
selalu tersenyum...walaupon aku rasa sakit segala2nye....tp aku puas hati...
kerna berjaya mmbuatkan seseorg happy n tersenyum selalu...
harap2 dia happy selalu dgn ape yg dia inginkan.....aminnn....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan